Rólunk

Barna Mónika

Alapozó terapeuta, komplex mozgásfejlesztő, tanító, pedagógus



Gyerekeknek szóló egyéni és kis csoportos alkalmakon különböző technikákat tanulva és alkalmazva célom, hogy a figyelem javuljon, a tanulási és viselkedési zavar enyhüljön, a szorongás oldódjon és az elakadások eltűnjenek.  

Szemléletemre a gyermekközpontúság jellemző, a lehető legnagyobb mértékben odafigyelve, igazodva a gyermekek egyéni igényeihez.

A gyermekek elsődleges tevékenysége a játék, ezáltal a foglalkozások játékos formában, mesékkel, dalokkal, mondókákkal, a tevékenységek gyakori váltogatásával zajlanak, folyamatosan ébren tartva ezáltal a gyermekek figyelmét. 

Az időben megkezdett szakszerű fejlesztéssel behozhatók, megszüntethetők vagy csökkenthetők a hátrányok.

11 éve vagyok az écsi óvoda óvodapedagógusa, ahol egy tehetséggondozó munkaközösség vezető munkaköröm mellett  kezdtem el az okosító mozgásfejlesztő terápiát kiscsoportos formában.

4 éve tartom a foglalkozásaimat, amelynek célja, hogy a gyerekek a mondókák, versek világába barangolva ismerhessék meg a fejlesztő hatású mozgásformákat.

A mesék ereje mellett a mozgásgyakorlatok gyógyító erejében bízom igazán. Ezért szerettem volna ezt a két "műfajt" ötvözni.

Szeretettel várlak titeket egyéni és  kis csoportos foglalkozásainkra!

Nagyné Szabó Fanni

Komplex mozgásfejlesztő, Buzánszky Ovi-Sport program, Kisgyermeknevelő és Óvodapedagógus

2018 óta dolgozom az Écsi Napraforgó Óvodában, mint kisgyermeknevelő. Ez idő alatt szereztem meg az óvodapedagógusi diplomámat. Az évek alatt elvégeztem a Komlex mozgásterápia- és az óvodai sport tanfolyamok képzést is. Fontos számomra, hogy folyamatosan új ismereteket szerezzek, melyekkel a gyermekek fejlődését segíteni, támogatni tudjam.

Minden gyermeknek más az igénye és a fejlődési üteme, melyben nagy szerepe van az őt körülvevő felnőtteknek. A nagymozgások, a finommotorika, az egyensúly és ritmusképesség megfelelő fejlettsége elengedhetetlen ahhoz, hogy egy gyermek iskolaéretté váljon. Foglalkozásaim a gyermekek alapvető érzelmi szükségleteit, tanulási nehézségeit figyelembe véve tervezem meg. A mozgásfejlesztés hatással van a gyermekek idegrendszeri fejlődésére, ami által a megfelelő fejlettséggel kerülhetnek iskolába, megalapozva ezzel az eredményes iskolai teljesítményt. A mozgáskészségeket kisiskolás korban sem késő fejleszteni!

Azok a gyermekek, akiknek a készségei elakadtak vagy lemaradtak, úgy érzik egy labirintusba kerültek. Ezek a gyermekek elvesznek az információkban, nem tudják követni az utasításokat, az iskolai neveltetést is kudarcként élik meg. Ahogy a kudarcok halmozódnak a gyermekek folyamatosan veszítik el motivációjukat, önbizalmukat. Elhiszik magukról, hogy ők nem képesek teljesíteni, ezért feladják. Ez nektek szülőknek is egyre nehezebb időszak. Látjátok a gyermeketeken a csalódottságot, és egyre tanácstalanabbak lesztek.

Hogyan tudtok ezen segíteni? Teszitek fel többen ezt a kérdést magatoknak és gyermekeiteknek. A gyermekeitek nem azért nem képesek az elvárt szinten teljesíteni mert nem szeretnének, hanem mert MÉG nincsenek meg hozzá a megfelelő készségek idegrendszerük fejletlensége miatt.

Mi ebben tudunk nektek segíteni! Keressetek minket bizalommal, hogy EGYÜTT segítsük a gyermekeiteket abban, hogy egy BOLDOG és KIEGYENSÚLYOZOTT felnőtté tudjanak válni a jövőben.

Úgy gondoljuk, hogy minden egyes gyermek egy csoda, és ebben a csodában részesülni igazi kiváltság!